Clan Hannibal

Wij zijn Clan Hannibal, één van de drie stamgroepen die onze scoutinggroep rijk is. Een leeftijdsgrens, behalve de een ondergrens, hebben wij niet en de leeftijd van onze leden is dan ook erg gevarieerd. We hebben een leeftijdsgroep van tussen midden twintig tot begin veertig. Iedere eerste zaterdagavond van de maand hebben we programma en dat is heel divers zoals je dat binnen Scouting kunt verwachten. Van actieve bosspelen, uitdagende survival achtige activiteiten tot creative activiteiten, zoals onze workshop botbewerken. Onze groep is erg gezellig en we kunnen tot laat in de avond of zelfs vroeg in de morgen gezellig kletsen al dan niet bij een knapperig kampvuurtje. Ook hebben we net als alle andere groepen ieder jaar een gezellig kamp.

Foto 1 - Botbewerken Foto 3 - KettingreactieMergelgrotten stamkamp 2018 Foto 4 - KettingreactieFoto 1 - Botbewerken