Troep Roode Vlam

De speltak

GroepsfotoGroepsfoto

De Troep Roode Vlam is de oudste verkennerspeltak van Scouting Stratum en daarmee ook de gezelligste. Met onze jarenlange ervaring weten wij iedere week een leuk en uitdagend programma neer te zetten voor onze leuke verkenners. Ook al heten wij Troep Roode Vlam, het is geen bende bij ons.

Wil je zelf ook een keer meedraaien met de allerleukste speltak van Nederland? Kom dan gerust een keertje langs!! Hieronder vast een voorschotje op wie wij zijn.

Stafleden

Het stafteam

• Teamleider Troep Roode Vlam
    Juli-Anne
    Theo
    Ik ben Theo. Als verkenner vond ik het heel leuk en spannend om met mijn eigen patrouille op kamp te gaan. Sinds een paar jaar ben ik verkennerleiding bij de Troep Roode Vlam. Daarnaast ben ik instructeur voor EHBO en geef ik les in diverse musea.
    Noud
    Ik ben Noud, al van jongs af aan lid van Scouting Stratum en sinds 2013 met veel plezier staflid. In september 2019 ben ik zelf overgevlogen naar de verkenners als staflid. Op scouting houd ik me naast de verkenners ook bezig met veiligheid en ben ik lid van ons beheerders team.
    Jasper
  •  Staflid Troep Roode Vlam
    Lisa

Legenda