Bevers Roode Vlam

De speltak

Welkom bij het Beverteam,

GroepsfotoBinnen Scouting Stratum worden wij de speltak BRV genoemd, oftewel Bevers Roode Vlam. Wij Groepsfotozijn te herkennen aan onze felrode bloezen. Gezamenlijk proberen we alles uit, waaronder klimmen, klauteren, spelen, koken en omgaan met vuur (maken en doven). Dit doen wij als gehele groep, waarbij elke Bever zijn eigen inbreng kan geven. Hier proberen wij als leiding de grenzen van elke Bever iets te verleggen. GroepsfotoGroepsfoto

De Bever doet overal aan mee en probeert alles uit, indien gewenst met hulp van de leiding en op eigen tempo en niveau. Al deze activiteiten doen wij buiten. Hiervoor hebben we een afgesloten terrein beschikbaar en een groot bos naast de Blokhut. Als escape hebben we een eigen Beverburcht (eigen lokaal).

HGroepsfotoalveGroepsfotorwege het draaiseizoen zal er een ouderkind kamp plaatsvinden met een overnachting om het kind te laten wennen aan het idee dat papa en/of mama niet in de buurt is/zijn. Dit is als voorbereiding op het zomerkamp, waarbij het eerste weekend van de vakantie de speltak gezamenlijk op vakantie gaat (zomerkamp).

Nieuwsgierig????

Maak dan vrijblijvend een afspraak om een keertje mee te kijken.

Stafleden

Het stafteam

• Jelle
    Teamleider Bevers Roode Vlam