Oudstam

Wij zijn een stam voor mensen die ooit leiding, lid of ouder van een lid geweest zijn binnen Scouting Stratum. We komen 1 keer per maand bij elkaar op de eerste vrijdag van de maand. We kletsen dan wat en drinken een biertje en sommigen onder ons gebruiken de tijd ook om bij te slapen. We gaan 1 keer per jaar een weekend op stap en gaan dan het ene jaar ergens niet al te ver weg kamperen of bivakeren, het andere jaar gaan we met het vliegtuig naar een of andere stad. De laatste jaren is daarbij ons uitgangspunt dat we vanaf Eindhoven moeten kunnen vliegen. Verder organiseren we soms een activiteit voor de groep of helpen ergens mee met de organisatie of uitvoering.

We hebben op dit moment 7 leden en 1 aspirantlid. We hebben geen maximum leeftijd (en ook geen minimum)

Lijkt het je leuk om je bij ons aan te sluiten dan ben je van harte welkom om een keer te komen kijken. Mail dan even naar

Ardennen 2010
Sevilla 2011