Welpen Groep Één

De speltak

Bij onze welpengroeGroepsfotop staat Groepsfotoalles in het teken van een leuke tijd voor de kinderen, maar natuurlijk ook voor de leiding. We staan tussen de kinderen in terwijl we spellen doen in het bos en op ons mooie terrein, of wanneer we een begin maken met het leren van de scoutingtechnieken.

Het is ons doel om de kinderen van 7 tot 10 jaar te begeleiden terwijl we ze zien opgroeien. Ze leren samenwerken in groepjes die nesten heten, en als ze een van de oudste in de groep zijn krijgen ze ook verantwoordelijkheid als Gids of als Helper.

Ons team bestaat uit 6 jonge mensen, waarvan het grootste deel al heel wat jaren op scouting zit. Hierdoor is er niet alleen leiding-ervaring maar ook jeugdlid-ervaring. We kunnen ons namelijk nog goed herinneren wat we zelf graag als kind deden en dit helpt ons om leuke programma’s te maken voor de welpen. We zijn een enthousiast team en proberen altijd gevarieerde, creatieve en uitdagende programma’s te maken die leuk zijn voor de kinderen terwijl ze ook iets leren. In onze groep is het natuurlijk altijd gezellig! Kinderen tussen de 7 en 10.5 zijn welkom om een keer te komen kijken. Neem ook eens een kijkje bij het kopje stafleden, om ons beter te leren kennen!

Stafleden

Het stafteam

• Teamleider Welpen Groep Één
    Sona (Dana)
    Hoi mijn naam is Dana (Sona), ik heb in mijn jeugd bij scouting gezeten totdat ik naar de verkenners moest gaan toen ben ik gestopt. Nu ben ik weer sinds een jaartje terug bij de scouting. Ik studeer op dit moment aan de opleiding Sociaal Cultureel Werker hiernaast zit ik ook op dansles.
    Leela (Julia)
    Darzee (Yara)
    Ko (Sjuul)
    Bagheera (Joran)