Welpen Roode Vlam

De speltak

Groepsfoto

De welpen Roode vlam trekken met elkaar er op uit om samen te spelen in de bossen rond de eigen blokhut. Wij stoken regelmatig een vuurtje om daar lekker broodjes, pizza's of pannenkoeken op te bakken. Naast levend stratego, het hamburgerspel en het luchthaven spel pionieren we ook met palen en touw. Af en toe doen we dat met soepstengels en dropveters. We zijn een gezellige groep kinderen die wel van een dolletje houden. Zo houden we soms de staf voor de gek, al worden we dan net zo hard terug gepakt door de stafleden. Ons stafteam bestaat uit vier vaste stafleden en twee stafleden die samen 1 zijn. Beetje gek, maar zij draaien om de week zodat er eigenlijk altijd 5 stafleden aanwezig zijn. Wil jij ook een keertje mee komen spelen met ons? Meld je dan even aan via het contactformulier of het inschrijfformulier, je bent meer dan welkom.

Stafleden

Het stafteam

• Teamleider Welpen Roode Vlam
    Tha (Lotte)
    Kaa (Stefan)
    Hoi, ik ben Stefan, of zoals de welpen mij kennen: Kaa. Ik loop al lange tijd rond bij Scouting Stratum en sinds 2019 ben ik zelf leiding bij de Welpen Roode Vlam. Het allerleukste aan scouting vind ik de zomerkampen die wij ieder jaar organiseren. Ik studeer informatica in Nijmegen en in mijn vrije tijd ga ik graag boulderen of spreek iets af met vrienden. Verder ben ik 1,83m lang en heb ik schoenmaat 45.
    Oe (Lorenzo)
    Mang (Thijs)
    Mysa (Róisín)
    Chil (Stijn)